//Ohh Najihah Riza
BETA menang lagi laa :')

Sunday 27 February 2011 @ 12:08 | 0 Comment

" Johan keseluruhan pade tahun ni jatuh kepade BETA "
Ohoi , bangge gile aku .
2 tahun berturut turut BETA menang .
Hee :)
Korang memang hebat laa .
Tahun dpan batch aku plak yg conduct BETA .
Adoyy .
Boleh ke BETA menang next year ?
Cuak gak aku memikir kan nye . Huu .
Pape pn , semangat tu yg penting .
Tak payah nak gaduh gaduh .
Menang kalah adat permainan .
Huu :)


Pengerusi + Naib pengerusi BETA . Korang hebat laa :)


Semangat kesukanan yg tinggi :D


Twins aku yg brsemangat waja . Cehh ! Haha :P


Nasi ayam . Nak ambik sup + sambal pn berebut rebut . Adoyy . Nasib baek ade si fawas + si taib . Thanks korg sbb membantu aku dlm kesesak kan mengambil sup + sambal . Hee :)


Haha . Asad merajuk dgn aku sbb aku tak capture pic die . Haha :) Kelakar kott . Dah tue tue pn nak merajuk . Adoyy .


Ratu sorak BETA . Haha . Itu laa kami . Hee :)



Yeah ! Aku dapat medal . Korang ade ? Haha :D


Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza