//Ohh Najihah Riza
lens ?

Monday, 27 June 2011 @ 19:46 | 2 Comment

aku : ibu , nak beli lens boleh ?
ibu : nak buat ape pakai lens ?
aku : malas laa nak pakai spect .
ibu : haa , g laa mintak kat ayah sane .


aku : ayah , beli kan lens :)
ayah : berapa ringgit ?
aku : entah laa . tp boleh tak ?
ayah : haa , yelaa .
aku : hehe :D *tersenyum lebar

okay , bermula kisah aku memakai lens .
haha :DD
sabtu lepas , sch rendah aku ada buat sukan sch .
pehh .
semua org tak kenal aku , woo .


hayya .

cikgu : ni anak cikgu ruzanah ke ?
aku : yelaa , cikgu . ni saya laa fatin . hayya -.-'
cikgu : laa , kenapa muka kamu lain ?
aku : lain ke ? saya rasa biasa je .
cikgu : lain laa bila kamu tak pakai spect . 
aku : haha :DD

lawak lawak :)
macam macam laa .
haa , itu kes kelmarin .
kes hari ni pulak , lagi laa macam macam .

pagi td aku masuk je kelas , ainun buat muka pelik .

ainun : fatah , kau sakit mata ke ? asal mata kau macam tu ?
aku : haha . *sambil tersenyum 
ainun : ouh , kau pakai lens yee .
aku : hehe . *hanya mampu tersenyum .

haish , macam macam .
haa , time rehat kat kantin lagi laa segan .

jemil : weyy , kau tengok mata dia . lain gila .
taib : ha'ah laa .
asad : budak baru laa .
aku : err =.= *sambil menutup muka 

aku : weyy , muka aku lain sgt ke ?
asad : ehh ehh , budak baru laa .
saidul : ha'ah , macam ugly betty .
aku : cehh , kurangasam betul . menghina nampak -.-'

haha .
lawak gile , weyy .
haa , budak budak kelas aku lagi laa pelik .
macam tak pernah tengok org pakai lens .
ahaha :)

leha : fatah , tengok mata kau ?
aku : kenapa ?
leha : bulat nya mata kau . aku baru perasan kau pakai lens .
aku : ouh . *sambil buat muka pelik 

hafiz : mata kau macam kucing laa .
aku : haha :) lawak ke ?
hafiz : yelaa . aku cakap betul ni .
aku : haa , yelaa .

haa , itu baru kat dalam kelas .
tadi time aku baru lepas solat asar pun ada jugak yg menegur .

taufiq : kau nampak ke ?
mina : fatah pakai lens laa .
ucu : muka kau macam bruno mars laa kalau tak pakai spect .
aku : bruno mars ?
mina : hahaha :DD
aku : ahaha . lawak lawak :)

haha .
bruno mars ?
hayya .
memang lawak laa , weyy .

najwa : fatin , comel laa .
aku : hee :) *tersipu sipu malu .

haha .
ramai yg cakap aku better tak pakai spect .
hayya .
aku pun tak faham .
aku rasa sama je muka aku bila tak pakai spect dgn pakai lens .
err =.=
pelik pelik .


comel kan baby tu ? hee :) haa , ni laa rupa aku bila pakai lens . hoho =.= sepet , woo .







Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza