//Ohh Najihah Riza
finally :D

Friday 17 June 2011 @ 20:18 | 0 Comment


aku bebas , weyy .
aku bebas dari terus terikat dgn kau .
aku bebas dari terus disakiti oleh kau .
aku bebas dari terus mendengar cerita buruk pasal kau .
aku bebas dari terus dibelenggu dgn pelbagai masalah .
alhamdulillah .
finally , aku bebas .

thanks sbb sudi bebas kan aku .
thanks sbb pernah happy kan aku .
thanks sbb sudi sayang aku .
thanks banyak banyak , weyy .


bukan aku tak sayang kau , weyy .
sayang .
tp perangai kau tu yg buat aku mula rasa tak selesa .
orang dah mula cerita macam macam pasal kau dgn dia .
adoyy ! 
saket telinga aku , woo .

okay , tadi seriously aku ingat kan kau tak dtg sch .
aku siap tanye member kau lagi .
dia cakap kau datang .
haish .
time nak balek tu laa , baru aku nampak batang hidung kau .
err =.=
sorry , weyy .
aku takde niat pun nak sakit kan hati kau . 


then , tadi aku bangun tido je .
aku dapat satu text drpd kau .

terima kasih sbb pernah sayang saye .
terima kasih sbb pernah rindu saye .

haish , kau ni .
buat aku rase serba salah pulak .
em , takpe laa .
aku buat keputusan ni pun utk kebaik kan kite berdua jugak .
aku taknak kau gagal spm disebabkan aku .
tahun ni kau spm .
tahun ni aku pun sma .
so kita berdua kene buat yg terbaek for exam masing masing .
good luck , weyy .
hope kau berjaya .
aku always doa kan kau .








Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza