//Ohh Najihah Riza
gara gara bowling =.=

Wednesday 1 June 2011 @ 21:48 | 0 Comment

tadi aku maen bowling dgn mina + ainun + dzati + dbella .
err -.-' 
pengalaman baru , woo .
maen bowling sampai kuku aku nak patah .
haha .
ganas gile kan ?
aku terpakse pakai soletape sbb takut kuku aku patah .
hee :)

then , bile aku pakai soletape je .
hayaa , terus strike .
melompat kegembiraan .
haha .


wahh , double strike .
bangga aku , weyy .
ahaha :)


haa , ni laa kuku aku yang kene soletape .
terima kasih laa yee .
sbb kau laa aku dapat double strike .
haha .
seronok :)


muke budak bangge .
ahaha :DD


Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza