//Ohh Najihah Riza
tipu dosa , weyy .

Thursday 16 June 2011 @ 19:26 | 0 Comment

sayangg .
awak okay tak ni ?
awak dah tak macam dulu laa .
haa , ni laa ayat kau yg paling famous bile kau call aku .

okay .
now , aku tak tahu perasaan aku kat kau sebenar nye ape .
sayang ?
benci ?
marah ?
geram ?
saket hati ?

perasaan aku bercampur baur , weyy .
err =,=
kenapa kau buat macam ni , wey ?
sampai hati kau kan ?



walaupun aku tak tau kesah sebenar , tapi aku dah syak benda ni dari dulu lagi .
aku ingat kau betul betul ikhlas .
tp . . . . . . . .
menipu je lebih .

dah laa , weyy .
stop call aku sayangg .
if boleh semua perempuan kau nak layan kan ?
kau pernah ke faham perasaan aku ?
tak pernah kan ?
 heyy , dah laa .
berhenti dari terus menipu .

jangan ingat aku bodoh .
aku ramai member member yg sayang aku , yg taknak aku kecewa pasal kau .
kau cakap dgn aku laen .
cakap kat member aku laen .
weyy , mane satu yg betul ni ?
antara kau dgn member aku , aku lagi percaye kan dieorg laa .

aku nk mintak maaf sgt sgt .
aku tahu , result kau drop disebab kan aku kan ?
sorry gile , weyy .

aku harap kau dpt accept ape pun keputusan yg aku bt nanti .
before tu , aku mintak maaf if aku ade bt salah .
kau memang baek dgn aku .
tak pernah sekali pun kau marah kat aku , tengking aku .
kau memang caring .
tp knp kau tipu aku , weyy ?
seriously aku cakap , after aku couple je dgn kau .
aku tak pernah layan laki laen .
tp kau . . . . . .
haish , lelaki lelaki .
tak pernah ade yg jujur .
menipu je kerja nye .



agrhhh !
aku tension gile dgn perangai kau .
dah banyak kali aku bg peluang .
tp kau sia sia kan .
haish .
=.='






Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza