//Ohh Najihah Riza
sabar , jihaa :')

Sunday, 31 July 2011 @ 15:12 | 0 Comment

haihh , macam macam hal jadi .
korang ni memang tak pernah hargai pengorbanan yang kiteorang buat kan .
penting kan diri sendiri !
korang just fikir kesenangan korang jee .
pernah korang rasa kesusahan yang kiteorg alami selama ni ?
pernah ?
tak pernah kan ?

dah laaa .
jangan ingat aku tak berani nak bersuara .
dan jangan buat aku hilang hormat kat korang .
haihh !
kalau ikut kan hati aku , memang aku dah maki hamun laa kan .
tapi takpe .
aku still boleh sabar lagi .

korang jangan ingat korang hebat .
Allah tu maha kuasa .
semoga korang terima balasan yang setimpal .


sabar yee , jihaa .
jangan marah marah .
esok kan nak puasa .
then , raya .
lepas raya , SMA .
then , kita enjoy laa .
wuhoo :D


selamat menjalani bulan ramadhan .
semoga ramadhan ini lebih baik dari ramadhan yang lalu .
banyak kan baca al-quran .
then , jangan lupa solat terawih .






Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza