//Ohh Najihah Riza
takde tajuk =.=

Friday 26 August 2011 @ 19:27 | 0 Comment

finally , habis jugak trial SMA . cuak jugak nak tunggu result ni . haihh , takpe . lupa kan pasal result buat seketika . sekarang ni modd aku nak raya . masing masing tanya aku baju raya warna ape . mehh , aku bgtahu korang . baju raya aku tahun ni warna purple , blue , grey and cream . tahun ni baju raya aku paling sikit . ibu aku cakap if aku beli baju raya banyak banyak , aku bukan nya pakai pun . huahua . betul betul . baju raya aku tahun lepas , aku pakai 3 kali jee . haa , dahsyat kan ? hehe .

tadi lepas habis jee trial , kiteorg terus g naik kelas . woot woot , rindu sama kelas maa . dah 4 hari kiteorg tinggal kan kelas . masuk jee kelas ... pehh , dieorg ni tak reti jaga kebersihan kee ? bukan main kotor lagi kelas aku . bak kata udin , dah tahu menumpang tu buat laa cara menumpang . huahua :D

tgh khusyuk khusyuk bersembang pasal raya , tiba tiba atul dtg . fatah , org seberang nak jumpa kau . org seberang ? then aku terus pandang luar . ouhhh , dia . pehh , aku tak tahu kenapa aku segan gilaa nak jumpa dia . haihh , takpe laa . atas nasihat minaa , miraa and ainun  aku pergi jugak jumpa dia .

dia : org nak mintak maaf if org ada terkasar bahasa or buat salah .
aku : haaa , yelaaa .

lagi ape haa dia cakap ? lupa laa pulak . haha . pehh , sumpah aku segan gilaaa . aku tak boleh tgk muka dia kot . aku rasa bersalah gilaa . aku pn tak tahu knp . haihh . tengah tengah khusyuk dia mintak maaf kat aku . tiba tiba datang laa duaorg makhluk Allah ni . cehh , siap buat backgroud music laa bagai . haihh , korang ingat kiteorg ni tgh candle light dinner kee ? haha .

you , i tak tahu knp i segan gilaa bila jumpa you . tp pape pun i nak mintak maaf jugak if i ada buat salah or terkasar bahasa . i tahu selama ni i banyak sakit kan hati you kan ? tp i buat benda tu semua bersebab . you pernah tanya kan yg i still syg kat you lg kee tak ? i syg you , tp as a friend laa . i nak lupa kan you . mesti you fikir i dah ada pengganti kan ? haihh , memang tak laa kan . don't worry , i takde pangganti lg . now , i nak fokus utk sma dulu .

cehh , sesi luahan perasaan pulak =.=' haaa , okay okay . berbalik kepada mood rayaa . raya tahun ni , aku akan ke hulur ke hilir membawa nikon d3100 aku . wahhh , macam seronok jee . haha . haaa , okay laaa . azan dah nak berkumandang ni . nak bukaa puasa . lapar gilaaa , woo . okay okay . selamat berbukaa , semua :)


today semua org tanya knp aku ke hulur ke hilir bawak bunga . siap panggil aku ana lu'lu laa bagai . haha .  suka hati aku laa .  huahua :D


Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza