//Ohh Najihah Riza
raya raya raya !

Monday 29 August 2011 @ 12:59 | 0 Comment

okay , tajuk kita hari ni RAYA .

boleh bagi tahu aku ape maksud raya ?
jalan raya ? kaya raya ?
haha .

kenapa setiap kali raya kita mesti kena ada kuih raya , baju raya , kasut raya and duit raya ?
kenapa kenapa ?
tell me now .

kenapa bila time raya jee orang sibuk bermaaf maafan ?
kenapa tak bermaafan time deepavali ?
haaaa !

kenapa pagi raya jee , ramai org g ziarah kubur ?
sampai takdee parking , wooo .
hari hari biasa takdee pulak kan .
huuu =.=

kenapa weyy kenapa ?

persoalan persoalan --'

pape pun , aku Nur Fatin Najihah bt Mohd Riza ingin memohan jutaan kemaafan atas segala kesalahan dan kesilapan yang pernah aku lakukan . 
semoga syawal tahun ni akan mendapat keberkatan dan lebih baik dari tahun tahun yang lalu .

haaaa , lagi satu .
sape sape yang ada mercun bola lebih tu boleh bagi aku sikit tak ?
dah lama kau tak main mercun bola .
heeee :D

haaa , okay okay laaa .
aku taknak taip panjang lebar .
aku nak tolong nenek aku masak ni .

SELAMAT HARI RAYA , korang .
hope korang happy :)
love you , guys 








Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza