//Ohh Najihah Riza
orang kuat :)

Tuesday 27 September 2011 @ 19:40 | 0 Comment

bilaa aku dah tension memang akan sakit kepala laa kan .
haihh =='
saboo saboo , jihaaa .
setiap ape yg berlaku ada hikmah nyaaa .

macam macam problem datang kat akuu .
problem tu laaa .
problem ni laaa .
haihhh =.='
satu problem selesai , problem lain datang .
bilaaa nak habis kan ?
haiyooo .


siti rabiatul adawiyah bt mahmud ariff

haaaa , dia laaa yg banyak dengar problem aku .
dia laaa yg banyak membebel kat aku .
dia laaa yang banyak jadi  kaunselor tak berbayar aku .

thanks budak gendud sbb sudi jadi kauselor aku :)

mohd ridhwan bin mohd ismail

pakcik ni laa tempat aku luahkan perasaan .
pakcik ni laa tempat aku mengadu .
and pakcik ni laa yg always akan buat aku tersenyum if aku ada problem .
sweet kan ?
hahaha .

pape pun , thanks orang tua sbb you sudi dengar bebelan i ni :)


ainun bariah bt ab rahim

haaa , ni lagi seorang .
dia laaa kawan rapat aku dari form1 .
and since kiteorg form2 sampai laa sekarang , dia laaa yg always dgr problem aku .
kesian kau kan , ainun .
mesti kau penat dengar aku membebel kan .
heeee .

thanks ainun sbb always dengar luahan perasaan aku and thanks jugak sbb jadi pendengar yg terbaik if aku mengadu something kat kau :)

nuramalina aiman bt ahmad fozi 

haaaa , ni pun samaa .
mangsa luahan perasaan aku .
hahaha .
dia laaa sumber penyelesaian masalah aku .
dia akan always tolong aku cari idea idea yg bernas utk mengatasi problem aku .
hebat kan diaa ?
heeee .

thanks minaa sbb kau sudi tolong aku dan dengar luahan aku :)

anak pakcik turmuji

errr , soryy laa daniel .
aku lupaaa nama betul kau .
maaf maaf .
heeee .
this boy laaa , mamat yg always dgr aku membebel .
kesian kau kan ?
tak pasal pasal terpaksa dgr aku membebel .

thanks daniel sbb sudi dengar aku membebel :)


pakcik pakcik dan makcik makcik ni laaa orang kuat aku .
heeee .
i love you , guys .
sayang korang sangat sangat :D












Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza