//Ohh Najihah Riza
raya sakan :D

Monday 5 September 2011 @ 20:15 | 0 Comment

haaa , korang .
baru laa berkesempatan nak mengupdate ini blog .
al maklum laa , busy beraya .
haha .

aktiviti aku sepanjang rayaa ni :

malam rayaa 
tahlil arwah nenek plus takbir raya bersama cousin serta makcik dan pakcik tersayang .
orang lain busy mengisi kuih kat dalam balang , aku boleh tertido sbb letih gilaa memasak .
heeeeee :)

raya pertama 
beraya bersama family tersayang di KAMPUNG KUNDANG .
ramai gilaa yg pakai baju colour purple tahun ni termasuk laa family aku .
haha .
aku and ibu berkebaya purple tahun ni .
wuhoooo :D

gemuk kan ? haihh --'

raya kedua 
beraya di KAMPUNG ENDAH pulaaa .
pagi pagi raya tu , aku ajak ayah aku beraya rumah luthfi .
semangat nak dapat duit rayaa .
haha .
thanks sbb bagi aku duit rayaa , lut .
5 ringgit , wooo :D
aku sampai jee rumah nenek , semua serbu aku .
fatin , ambik gambar acik .
fatin , ambik gambar family wak .
haaa , bergambar laa sakan laa kiteorang .

bajet slim . haha :P

raya ketiga 
hari paling tak best sbb ayah dah start kerja .
haihh , busy benoo ayah aku tu .
raya pertama pun handphone dia always bunyi .
sorry laa raya ketiga takde pic .
haha .

raya keempat 
beraya bersama sama rakan rakan sch rendah , SK KG ENDAH .
memang terbaek laa korang .
pagi tu sempat beraya 4 rumah jee .
sbb hujan lebat .
then , sambung beraya lepas budak budak lelaki siap solat jumaat .
masing masing berpakat pakai baju purple .

geng purple . errr , pic aku takdee --'

raya kelima 
beraya bersama rakan rakan SAMUS pulaa .
aku raya dgn dieorg sekejap jee .
time time aku nak beraya laa ada orang nak beraya rumah aku .
takpee laa . 
demi tetamu aku sanggup lakukan apa sajee .
haha .

haa , ni laa tetamu aku . berjanggut aku tunggu dieorang --'

muka keletihan --'

raya keenam 
beraya rumah pakcik dan makcik aku .
first beraya rumah mak lang kat nilai .
second , beraya rumah pak ngah kat labohan dagang .
third , beraya rumah pak long kat taman cempaka .
then , beraya rumah paman sariff kat banting baru .
last , beraya rumah acik yang kat taman kemuning .
amacam ?
banyak tak ?
huahua :D

muka budak happy dapat duit raya .

penat gilaaa kot beraya .
sampai muka aku jadi gelap balik .
hahaha .
nasib nasib -.-"

haaa , duit rayaa ?
sikit jee aku dapat .
adalah dalam 2 ratus lebihh .

haaa , okay okay .
SELAMAT HARI RAYA , korang :D









Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza