//Ohh Najihah Riza
dah start dah =='

Sunday 23 October 2011 @ 19:08 | 0 Comment

huishh .
macam tak percaya jee esok aku dah start SMA .
wish me luck eyy :)
#cuak seyhh 

seminggu aku off handphone .
seminggu jugak laa aku tak online and update blog .

to my darling :
jangan sedih sedih time i takdee .
wish me luck .
jangan nakal nakal .
belajar rajin rajin .
take care yourself .
you always in my heart , biyy .
miss you , mokk .
i love you so much :D

to my friends :
good luck , guys .
hafal sungguh sungguh .
if ada soalan spot jgn lupa share dgn aku .
hope kita dapat megharumkan nama sekolah , beb :)

to everyone :
doakan kejayaan aku .
sorry if aku pernah buat salah or terkasar bahasa .
fighting :D

#hafal hafal hafal dan hafal . tu laa kerja aku sepanjang minggu depan . wish me luck , yooo :)


Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza