//Ohh Najihah Riza
tamat sudah :)

Friday 28 October 2011 @ 20:51 | 0 Comment

macam tak percaya jeee SMA dah habis .
free gilaaa , wooo .
mehh aku story pasal pengalaman SMA akuu .

first day : bahasa arab 1
pehhhh , boleh tahan laaa .
aku boleh blurr pulak time tuu .
memang terbaik laaa kan =.=
then , ptg tu aku dgn atul stay sampai pkl 5ptg kat sch .
errrr kelaparan .
nasib baik ada senior yg baik hati tolong belikan makanan utk kiteorg .
alamak aiii , sanggup meredah hujan gituu .
terharu japp . heee :")
#thanks , mokk

second day : bahasa arab 2
haaa , ni lagi terbaik .
karangan yg aku hafal tak keluar pun .
haihhh , kecewa kecewa .
last last aku mengarang sendiri .
entah ape aku merepek dalam karangan tu pun aku tak tahu .
then , aku kiraa ada 141 patah perkataan .
amboii , banyak nyaaa .
hahaha .

third day : cuti deepavali 
cuti ?
tak cuti pun .
pagi tu aku kena kemas rumah sbb sabtu ni nak buat kenduri .
then , petang menghafal sampai laa malam .
pukul 10 jee aku terus tidoo .

fourth day : tauhid feqah 
no comment laaaa .
haihhh =.=
habis jee exam , ustazah suruh interview pengawas .
makk aii , pengawas .
hahaha .
okay , then aku g jumpa cikgu .
masuk jeee bilik .
aku tersengih sengih .
huahua .
lepas perkenalkan diri , cikgu menyoal siasat aku .
pehhh , soalan cikgu kaw kaw punya laaa .
dah laa tengahhari .
memang aku blur laaa kan .

cikgu : sebagai pengawas , ape cadangan kamu untuk mengurangkan masalah displin pelajar ?
aku : hummmm #blurrr 
cikguu : haaa , ape ape ?
aku : haaaa , buang je laaa budak tu cikgu . aman sikit sekolah . hihi .
cikgu : amboii , kau ingat kau pengetua kee nak buang buang budak . haha #gelak besar
aku : hehe . saya takde idea laaa nak berfikir cikguu . if cikgu interview saya pagi , insyAllah saya bagi idea idea yg bernas . tengahhari butaa ni , saya agak blurr cikguu . dah laa baru lps exam . #sambil buat muka blur
cikgu : haaa , yelaaaa . lupakan soalan tu . 

haaa , ni laaa serba sedikit interview aku .
hahaha .
aku keluar jeee , semua orang bengang .
sbb lama gilaa kot aku kat dalam bilik cikgu tuu .
al maklum laaa berborak borak .
huahuahua :D

last day : tafsir hadis 
hari last , so dia agak excited .
bukaa jee soalan .
huuu , legaaa .
semua tafsir yang aku hafal masuk .
bilaaa buka jee hadis .
huwaaaaaa :(
satu pun tak keluar .
errrr redha jee laaa time tuu .
buat jee laaa .
if salah belakang cerita .
asal kan aku buat .
yeee dak ?
heheee :)

SMA dah habis .
now tinggal tunggu result jeee .
haaa wait and see jee laaa result aku tuu .

ehhhh ehhhh , japp jappp .
haaaaaa ada lagi satu .
tadi aku ada dapat text yg syahidah syidot tag aku dlm blog diaa .
oraitt , syidot .
mehh fatah jawab soalan soalan syidot tuu .


nama penuh korang ?
okay , nama penuh saya nur fatin najihah bt mohd riza .
pandangan korang kpd sekolah korang ?
no comment . hahaha .
makanan kantin korang sedap tak ?
boleh tahan sedap laaa . 
sayang haiwan peliharaan korang tak ?
takde haiwan peliharaan so takde rasa kasih serta sayang . hihi .
nama bestfrind ?
atul gendud , minaa slim , miraa chubby , ainun buncit , zatyy debab , olaaa gemokk :)
favourite subject ?
of course laaa sejarah and perdagangan :D
favourite colour ?
black and white .
impian ?
nak berdoa depan kaabah and menjadi seorang anak yg solehah .
tanggapan terhadap aku ?
syidot kacak plus comel . #mesti kembang setaman . hihi .
ada penyakit kronik ?
setakat ni takde lagi . just ada gastrik je laaa . tapi tak kronik pun .
perkara paling menarik yg korang hadapi ?
lahir ke dunia ini . macam macam pengalaman and dugaan sudah dihadapi .

okay , sekian .
hihihi :)





Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza