//Ohh Najihah Riza
hadiah ?

Wednesday 23 November 2011 @ 12:34 | 0 Comment


malam tadi pukul 3 pagi baru aku dpt lelap kan mata .
haihhh -.- 
bangun pkl 6 pagi utk solat subuh .
sambung tido jap .
then , ibu kejut kan sbb nk balik rumah nenek .
err sampai je rumah nenek , masuk bilik .
tidoooo .
zzzzzzzzzzz

cuba teka aku bangun pukul brp ?
pukul 11 pagi , woooo .
basuh muka , gosok gigi then breakfast .
#thanks nuar , belikan akak nasi lemak .

lepas breakfast , bukak lappy then online .
tiba tiba aku teringat hadiah yg si dia bagi kat aku .
errr aku tak bukak lagi laa .
then ape lagi , bukak laa hadiah tu dgn penuh kecermatan dan kesopanan .


 banyak betul cabaran nk bukak hadiah ni -.- 


then bukak punya bukak .
dup dap dup dap .
#mamat ni bagi aku ape laa agak nyaa .
wahhhhhhhh !
gshock , doeeeee .
memang aku tak sangka laa dia nak bagi aku gshock -.-
dah laa warna favourite aku pulak tu .


 sangat smart , beb :) 


btw , thanks a lot  ridhwan ismail  .
i akan jaga gshock ni sebaik yg mungkin .
ecehhhh :D
thanks thanks thanks .
love you so much , beb :)


Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza