//Ohh Najihah Riza
pink ? =..=

Tuesday 8 November 2011 @ 15:02 | 2 Comment

wooo wooo .
korang tengok blog aku ni .
mak aiii , pink woo .
hahaha .



aku : bubuu , tengok blog akak :)
ibu : sejak bila kau suka warna pink ni ?
aku : hahaha . sajeee tukar tukar backgraound .
ibu : #tersenyum :)

aku pun tak tahu kenapa aku tukar background pink =='
macam pelik jee kan .
ehhh bukan macam pelik , memang pelik kan .
errr =_______="
barangkali , naluri seorang perempuan kot .
bhahaha .
#takde kaitan =='

haaa tak kesah laa korang nak cakap apee .
yang penting aku happy .
yee dak ?
huahua .

#humm , miss him so much :')






Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza