//Ohh Najihah Riza
prrrrr -.-

Tuesday 22 November 2011 @ 14:46 | 0 Comment

semangat gilaa snap . thanks , my nikon D3100 :)


malam tadi semua org tgk bola kan ?
aku tgk status kat fb semua pasal bola .
tak boleh blaaa -.-
semangat gilaa .

cuba teka malam td aku tgk bola kat mana ?
err kat dlm kereta tahu .
nasib baik kt kereta ada tv --"
ni gara gara nk pegi rumah pak ngah aku laa .
sbb ayah ajak ziarah sedara kiteorg dari indon datang .
#aku baru tahu yg aku ni mix malaysia indon -..-'
haha .

bila dh sampai rumah pak ngah jee aku berlari g depan tv .
#excited gila kan -,-
haihh , bengang gilaa aku dgn reff mata sepet tu .
nak jee aku masuk pdg then bagi kad merah kat dia .
hahahahaha .
biar padan muka dia -,,-
pehh time penalti tu laa part part yg mengerikan .
err jantung aku bukan main laju lagi berdegup .
huhh , alhamdulillah malaysia menang :D
haaa dlm excited excited aku tgk bola , korg tak tahu betapa sakit nya perut aku time tu .
errrr rasa nak menjerit jeee .
tp cover weyy , rumah orang .

sebelum balik rumah , ayah ajak makan .
errr habis jee makan , pehhhhhhh .
sumpah sakit gila perut aku .
rasa nak muntah pun ada .
sampai je rumah , solat then aku terus baring .
errr menahan kesakitan sampai pkl 2 pagi .
aigoooo -____-
ni laaa akibat nya tak makan .

p/s : haaa perhatian kpd adik adik , akak akak , abg abg , makcik makcik serta pakcik pakcik yg saya kasihani sekalian . if korang ada gastrik tu please laa makan ikut time . kang meraung kesakitan laa kalian dijawab nya .

SEKIAN :)





Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza