//Ohh Najihah Riza
wooooooo :)

Saturday 10 December 2011 @ 14:01 | 0 Comment

hyeeee , guys .
 mood aku dah kembali pulih :)
sape rindu aku ?
angkat tangan cepat .
heeeee .

lama tak update .
#err padahal baru 2 hari --'
okay , tak kesah laaa .
now aku nak tunjukkan benda yang aku dah minat sekarang .
errr boleh gilaa bhai tgk bendalah ni .
nak beli tak mampu .
haaa tunggu ayah aku jadi prime minister laa gamak nya baru aku dpt bendalah ni .

nak tgk ape bendalah tu ?
jeng jeng jeng !











ohhmaigod , awesome kan ?
nama bendalah ni adalah baby-g .
baby-g ni for ladies .
then g-shock pulak for man .
#maybe laaa . haha 
ahhh , tak kesah laa yg penting benda ni awesome gilaaa .

setelah dilihat dan ditilik serta diperhatikan , ada dua baby-g yg aku berkenan .
pehhh hitam dan putih , bhaii .
errr bersinar sinar mata aku tgk :0

smart kan ?
#sape laa yg berbaik hati nak belikan bendalah ni utk aku .
 wannnn , belikan satu baby-g utk i . dapat yg white gold tu pun jadi laa . heee :) 



Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza