//Ohh Najihah Riza
gila kuasa ke ?

Wednesday 11 January 2012 @ 18:48 | 0 Comment



haihhh , penat penat .
nasib baik today cikgu bagi homework sikit jee .
thanks a lot laa cikgu .
kebetulan hari ni ada mesyuarat pelantikan majlis tertinggi for unit beruniform , kelab persatuan and bla bla bla .
hahaha #malehh nak taip -.-
so start lepas rehat jee kiteorg terus tak belajar .
wuhooooo .
hahaha .

rumah sukan (beta) :  setiausaha  
kelab bola jaring :  naib pengerusi 
bulan sabit merah malaysia :  naib pengerusi 
kelab sains dan matematik :  naib pengerusi 

seeeeeeeee .
sampai mina cakap aku gila kuasa .
hahaha .

sbb ape aku accept semua jawatan ni ?
sebab aku nak dapat markah tinggi for kokurikulum .
al maklum laa aku ni bukan pengawas pun .
so kena laa bergiat aktif dlm kokurikulum .
bukan sbb gila kuasa eyy .
harap maklum :)

oleh itu , saya berharap adik adik serta sahabat handai yg dikasihi agar memberikan kerjasama yg baik sepanjang saya menjalankan tugasan .
hahaha #bajet gilaa -..-






Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza