//Ohh Najihah Riza
menembak ?

Sunday 8 January 2012 @ 17:10 | 0 Comment


ohoii ohoii .
makcik dan pakcik sekalian .
najihah riza here :)

haaaaa korang korang .
korang nak tgk hasil menembak aku ?
errr -.- tp sorry laa if tak lawa .
aku ni bukan nya pro sgt pun .
dslr aku pun bukan nya canggih mana pun .
but NO EDIT eyy .
heeee :)

mehhh kita saksi kan .
jeng jeng :D








haaa gambar gambar ni aku snap time mula mula aku dapat dslr dulu .
time ni setting pun aku main bantai jee .
hahaha .
maklum laa baru dpt dslr .
so kita main tembak tembak jeee .
heheeee ;)




Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza