//Ohh Najihah Riza
SMA ?

Friday 27 January 2012 @ 15:15 | 0 Comment


tak pernah rasa cuak nak ambik result .
tiba tiba kali ni rasa cuak gila kot .
sampai termimpi mimpi .

sampai je sch .
mak aii , seram sejuk aku dibuat nya .
menggigil aku -..-
macam macam benda aku fikir dlm kepada otak aku ni .
dengar dengar cerita 19 org dpt mumtaz .
#haihh memang tak harap pn nk dpt mumtaz .
al maklum laa , hafal ala kadar jee .

 perhatian kepada pelajar tingkatan 5 , pada pukul 8 pagi anda diminta untuk berkumpul di bilik ISO . 

dup dap dup dap ...
okay , jantung aku berdegup bukan main laju lagi .
#err -.- ape laa result aku agak nyaa .
sampai je bilik ISO , semua excited ambik result .
happy tgk gelagat member yg dapat mumtaz :)

 haa najihah , mehh laa ambik result kamu ni . 
mak aii , takut nya nak ambik .
kuatkan laa hati hambamu ini , ya Allah .
huwaaaaa :/

tarik nafasss .... lepasss .
 ustazah , saya dh ready nak ambik result saya . 
heheeee #tersengih sengih :)
hm , sama dengan ape yg aku mimpi .
alhamdulillah .
terima kasih , ya Allah .






Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza