//Ohh Najihah Riza
cuti lagi -.-

Sunday 18 March 2012 @ 13:31 | 0 Comment

hai hai hai . #lambaian mesra
apa khabar ? korang sihat ?
macam mana cuti sch ? seronok ?

err nak tahu aktiviti aku sepanjang cuti ?
jeng jeng :)

sabtu ahad isnin selasa :
bertapa kat rumah .
buat kerja ape yg patut .

rabu :
dating dgn member kelab redaksi sch .
snap snap gambar kat pantai morib yg indah lg permai -.-
masing masing bawak dslr .
huhu , sangat mengagumkan ^^"

khamis :
sambut birthday zaid kat pantai morib .
#err morib lagi -.-
mandi tepung , doee .
after celebrate , minum minum dgn member lama .
tiba tiba ada org call .

abang dah sampai ni .

haaa ?
tak sangka pulak pakcik ridhwan nak dtg .
wink wink , dia bawak dslr baru dia :)
#lens dia amat menawan hatiku .
tanpa perasaan segan silu aku pinjam lens dia .
woooo sangat cool .

jumaat :
pagi pagi kemas beg , gosok baju .
ready utk main bowling .
wooo sangat memalukan bila asyik masuk longkang jee .
and sangat laa menyedihkan bila kuku aku patah time first game .
#prrr padahal kuku aku pendek . entah mcm mana boleh patah -,-

sabtu :
teman ibu g salon .
err sangat lama dan sangat membosankan .
sampai tertido tido .
malam tu tido rumah nenek .
you know what ?
kita wc dgn pakcik ridhwan . heee :)
seronok seronok .
pukul 2 pagi baru tido . huu -.-

ahad :
disebabkan adik aku kena main bola dan ayah kerja , holiday kiteorg dibatalkan .
errr -..- sabo je laaaaa .

bubu , ptg ni nak keluar boleh ?
hari hari keluar . cannot .
huwaaaaaaaa #bt muka sedih

kesian pakcik ridhwan .
dari hari tu dia ajak aku lepak mcd .
huwaaa , sorry biyy .
bubu tak bagi keluar :/
lenkali kita lepak lepak sama sama eyy .

okayy , tu je laa aktiviti aku selama seminggu bercuti .
#sdg menyiapkan carta organisasi kelas . isnin cikgu nak . huwaaa




Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza