//Ohh Najihah Riza
busy nyeww -,-

Sunday 11 March 2012 @ 17:40 | 0 Comment

fuhh fuhh . #tiup habuk
haihh , dah berhabuk dah blog aku ni .
asyik tak menyempat je nak update .
al maklum laa , busy memanjang .
budak es pi em laa kata kan .
hehe .

dah hampir 3 bulan aku hidup as spm candidate .
wooooo , sangat menyeronok kan -.-
homework tinggi bagaikan gunung everest .
cool kan ?
errrr

result exam hari tu sangat laa membanggakan .
i got 5A . #pewittt , kembang sekejap :)

5A tu tak baca buku , cuba kalau baca buku . mesti dapat 10A .

errr tersengih sengih bila ibu cakap macam tu . hahaha
fakta : saya teramat laa malas nak baca buku tiap kali exam . err

last week , busy dgn forum .
wooo , sangat seronok bila berforum .
banyak ilmu yg aku dapat .
thanks nita , nisa dan lisa .
korang memang cool .
lain kali kita berforum lagi eyy . hee :)

this week , cuti .
homework takde laa setinggi gunung everest .
just tinggi gunung tahan jee -.- hohoho
cuti ni berazam nak buat kerja kursus seni .

jangan tangguhkan kerja kursus tu . nanti menyesal .

see , pakcik ridhwan dah bg warning .
so ikut je laa arahan dia .

baru igt cuti ni nak qada tidur .
haihhh -..- sabo je laaa .
lepas spm nanti , aku qada tido sepuas puas hati .
heeee , cool :D









Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza