//Ohh Najihah Riza
sakit kepala :/

Tuesday 13 March 2012 @ 11:25 | 0 Comment

errrr -.-
sejak bergelar spm candidate ni , aku kerap gilaa sakit kepala .
taktahu kenapa . haihhh

hmm , aku tak boleh kena cahaya matahari kot .
mak aiii , pening dia bukan main lagi .
rasa nak pitam pun ada .
hari tu time merentas desa kat sch pun rasa nak nangis jee .
semua org ckp muka aku pucat .
err sakit kepala tahu . memang laa pucat -.-
haiyooo

ada satu hari tu , time belajar perdagangan .
mak aii , sakit nya kepala aku .
nak belajar pun tak fokus .
hmm :/

ainun , aku sakit kepala laaa . kau urutkan boleh ?
haaa okayy .

tak lama lepas tu , aku tertido .
tahu tahu je dah habis belajar -.-
bangun bangun je terus mintak maaf kat cikgu sbb tertido .
huhh , dugaan dugaan ~.~

fatah , g laa jumpa doktor . sakit kepala ni bahaya tahu .

see , ainun dah banyak kali membebel suruh aku g klinik .
kebetulan hari tu ibu g klinik , so aku join laa sekali .
tapi tak check laa .
just tanya doktor knp aku kerap sakit kepala .

you dah check mata ?
saya baru je buat spect baru , doktor .
you budak spm ke ?
ha'ahh .
maybe you tension . nanti if dah sakit kepala sgt sgt jumpa i .

aku tension ?
yekee ?
nak kata aku study hard , memang tak laa kan .
nak kata aku banyak masalah , macam yee jee .
err entah laaa .

" ya Allah ya tuhanku . jauhkan laa aku dari sebarang penyakit yang merbahaya , ya Allah . sihatkan laa tubuh badanku ini , ya Allah . hanya pada-Mu aku memohon . "
amin ya robbal alamin .



Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza