//Ohh Najihah Riza
kesabaran .

Tuesday, 5 June 2012 @ 17:15 | 0 Comment


sabar ada had nyaa .
sabar ada limit nyaa .
sabar ada batas nyaa .

diam tak bermakna setuju .
diam tak bermakna kita suka .
diam tak bermakna kita tiada perasaan .

pernah tak korang faham ape yang kiteorang rasa sekarang ?
yang korang tahu just nak carik kesalahan kiteorang jee .
percaya laa sangat cakap orang lain tu .
cakap kiteorang taknak percaya pulak .
haihh -.- makin lama dibiarkan makin menjadi jadi pulak .
fitnah sane fitnah sini .
ingat kiteorang ni takde perasaan ke haa ?
suruh buat tu laa buat ini laaaa .
tapi sikit pun taknak tolong .
ape benda semua nyaaa ni .
baik tak payah .
grrr , kesabaran aku ada had nyaaa .
jangan sampai aku hilang hormat kat korang .
huhhh . #sabooo najihah .


Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza