//Ohh Najihah Riza
Dapat jumpa dieoranggg

Sunday 27 January 2013 @ 13:18 | 0 Comment

Ehem ehem bertemu kembali.
*bajet pengacara* hahaha
 Entry lepas pasal nak jumpa kan ?
Haaa cuba teka apa terjadi semalam ?
Aku jumpa deli, abe, uzer alep.
Wahhh sekali gus kau. 
Secara kebetulan pulak.
Tapi didi je takde. Kalau tak lengkap dah.

Tapikan sorry laa abe, uzer, alep kita nak borak dgn korg tapi tiba tiba pulak rasa segan.
So hanya mampu cakap haii korang je. Haha
Cerita pasal abe, uzer, alep ni perkenalan kiteorg bermula time mendaki bukit jugra.
Cehhh perkenalan. Hahaha
Sejak kes uzer dituduh meraba khairiza tu jadi rapat pulak dgn dieorg.
Padahal uzer tak raba pun saje jee cuak kan dia.
Sampai gelarkan uzer abg raba lagi tu. Haha funny
Abe pulak sejak kes dia merakam video aku panjat panggar kat rumah api bukit jugra.
Pehhh siap nak masuk youtube lagi tu.
Haaaaa memang make me angry laa.
Then after daki bukit jugra tu kiteorg start rapat kat fb.
Comment gaduh gaduh carik pasal bertekak.
Satu hari tu cikgu fizy suruh aku g camp kat ilp for bsmm.
Fyi najihah ni pantang bila dengar pasal camp, sure dia pergi punya laa.
So pergi laa camp tu then nak tahu ape jadi ?
Abe jadi ketua fasi kiteorg -.- Maigod maigod.
Sampai je ilp abe buat muka jahat kat aku -_-
Yg paling aku tak boleh lupa dieorg sapukan tepung sebanyak banyak kat muka aku.
Bukan tepung gandum tepung yg goreng ayam tu.
Pehhhh pedih tahuuuuuuu -.- Sabo je laaa.
Macam macam laa dieorg dera aku kat sana.
Tapi yg paling sweetnyaa dieorg jaga aku time aku sakit perut. Haha
Belika ubat, sediakan roti utk aku alas perut alahai terharu. *terharu laa sgt* Haha
Alep budak multimedia so aku suka tanya dia bab bab multimedia ni.
Bab bab photoshop ke nak buat video ke aku tanya dia.
Didi pulak aku suka tanya dia pasal camera.
 Tanya pasal dslr, mcm mana nak edit gambar.
So kiteorang jadi rapat laaaa.
Pape pun dieorg memang best laa. Abang abang yg happening.

Macam mana aku kenal deli pulak ?
Kang makin panjang pulak entry ni kalau aku story.
Next time je laa eyy aku story. Haha
Yg penting aku dah dapat jumpa org yg aku nak jumpa setelah sekian lama tak jumpa.
Yg selebihnya tu kita jumpa next time tau.
InsyaAllah ada jodoh kita jumpa laaaaa :D








Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza