//Ohh Najihah Riza
Nak jumpaaaaaaa

Friday 25 January 2013 @ 15:13 | 0 Comment

Haii haii assalamualaikum.
Korang sihat ?
Budak budak lepasan spm how your life without school ?
Syok tak ? Hahaha
Sejujurnyaa bosan gilaaa tak sekolah.
Yg bekerja tu teruskan laa bekerja eyy.
Yg menganggur ni gemok kan laa badan tu haha
Yg ambik stam haaa korang sekolah laa balik hihi

Isnin lepas lepak rumah minaa.
Mina rinduuuu haha
Yg paling sweet aku, mina, ainun letak wallpaper gambar kiteorg berempat kat phone.
Hahaha tergelak kiteorg.
Nampak sangat masing masing rindu.
Nak g karnival pengajian tinggi esok tapi maman tak balik.
So takde sape laa yg nak jadi driver kiteorg.
Terpaksa laa dibatalkan.

Wishlist aku lepas spm sebenarnyaa nak jumpa balik semua orang yg aku dah lama tak jumpa.
Maklum laaa tahun 2012 adalah tahun paling busy dan tak sempat nak hang dgn sape sape.
Nak jumpa nik, budak mokhdar, abe, didi, alep, uzer, adi, deli, syima, bdk pmr batch 95 yg berpindah randah dari samus.
Huwaaaa dah lama tak jumpa korang.
Tapi yg paling aku nak jumpa sebenarnyaa ridhwan.
Ohh dah sebulan kiteorg tak jumpa.
Ulang suara sebulan you know sebulan.
Seminggu bagaikan setahun. Sebulan bagaikan seribu tahun. *minah jiwang dah datang*
Alahai rindunya kat ridhwan.

Hope sangat dapat jumpa dieorang before aku melanjutkan pelajaran.
Ecehh melanjutkan pelajaran laa sangat haha
Nak tahu satu rahsia tak ?
Isnin minggu depan aku nak shopping tau.
Ehh jap jap tu rahsia ke najihah oii -_-
Laaa bukan rahsia eyyy haha 
Dah lama sangat tak shopping ni.
Masa utk menghabiskan duit. Yeahhhhh
Nak beli baju kemeja, tudung bawal, shawl, kasut.
Seronoknyaaaaaaa.
Jangan jealousssss hihi :P








Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza