//Ohh Najihah Riza
Taknakkkkk

Saturday 5 January 2013 @ 22:34 | 0 Comment

Sma ? Haa tiada dalam senarai hidupku.
Habis je pmr memang aku dah bertekad nak blaa dari samus sbb taknak ambik sma.
Memang tak teringin lansung laaa nak ambik sma tu.
Walaupun dulu time psra dapat mumtaz tapi memang dah berazam taknak ambik sma.
So memang good bye samus laa.

Result pmr keluar jee memang aku dah target nk masuk teknik.
Tup tup tak dapat masuk teknik.
Aku ape lagi merayu laaa.
Buat surat rayuan then hantar kat teknik sepang.
Humm hampehh tak dapat.
Okay memang aku dah redha je laa.
Stay je laa samus huwaaaaaaa

Ibu pun sebenarnyaa tak bg stay hostel.
Ibu suruh stay samus je ambik sma.
Okay ape yg ibu nak tu memang termakbul -.-
Sma i'm cominggggg
Padahal lansung tak relaaa you knoww.

Pejam celik pejam celik trial sma dah nk dekat.
Okay aku tgk budak budak kelas aku semua gigih menghafal.
Aku jee yg rilek macam budak dah habis exam.
Aku jumpa ustazah dewi mintak nasihat how to cintakan sma.
Ustazah jati always bg aku kata kata semangat.
Ridhwan pun bg aku kata kata semangat. Ehh haha

Habis je trial tgk result errr cukup cukup makan je hoii
Okay start dari situ aku dah gigih sikit nak menghafal.
Sikit je laaaa haha
Aku buat nota sendiri utk memudahkan lg menghafal.
Hafal mana yg penting.
Hafal yg mana aku rasa mampu.
If rasa dah tak boleh masuk, stop.
Jangan telalu push takut ape yg dihafal lupa time exam nanti.

Masa berputar dgn laju. Ecehh poyo pulak ayat aku ni haha -.-
Sma dah tiba.
Malam before exam tu memang menghafal je laa cerita dia.
Pagi nak masuk dewan tu aku tgk budak budak lain semua still menghafal lagi aku jee yg rilek.
Sampai ada yg tanyaa "kau tak hafal ke ?"
Ehh aku hafal kat rumah okayy. Dah nak masuk dewan kan chill laaa tak payah laa nak hafal lagi.
Sma 4 hari jeee sebenarnyaaa. So sekejap je laa.
Habis je sma haa memang huree huree laa aku.
Rasa bebas yg teramat sangat.
Tp kadang kadang risau jgk dgn result.
Ape laa agaknyaa result aku. Haihh

"Esok result sma keluar weyy".
Masing masing excited.
Malam before result keluar tu aku dah mimpi dah result aku.
Haa memang aku happy gilaa laa if dapat result yg sama macam  mimpi tu.
Esok nyaa masing masing dah ambik result.
Yg tersenyum lebooo tu dah sure sure laa dapat mumtaz.
Masing masing tanya aku dah ambik result belum.
Mesti laa belum dol. Korg ada nampak aku pegang slip kee -.- err
Kuat kan hati pergi bilik iso.
Tengok slip je jeng jeng jeng.
Sama macam kat mimpi yeahhhhhhhhh
Alhamdulillah wink wink :D
Senyum sampai ke telingaaaaaaaaa








Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza