//Ohh Najihah Riza
Ohh yeahh hari jubah

Wednesday 22 May 2013 @ 21:25 | 0 Comment

Assalamualaikum.
Wahhh dah berkurun lamanya aku tak update blog ni.
Pasti korang merindui aku kan ? SANGAT haha
Ehh sebelum tu fuhh fuhhh kena tiup habuk dulu.
Berhabuk dah blog aku ni.

Ehem ehem, tensting testing.
Okay hari ni nak story mory pasal graduation day lah hihi
Sekolah lain dah lama buat graduation day sekolah kau baru nak buat, jihaa oii.
Ehh suka hati lah, janji buat. Ye dak ? Haha
Oleh kerana parents aku tak dapat join so aku angkut lah incik ridhwan dan miza dendud.
Bila angkut dieorang ni yg bestnya siap ada pakej photography sekali.
Sorang nikon sorang canon.
Haa tu yg seronok tu.
Idok payah lah aku bersusah payah nak angkut dslr aku tu.
 Thank you incik ridhwan dan miza dendud hihi

Sampai je meja pendaftaran bibik dengan selambanya cakap "Haa fatah kau tak bayar lagi kan ? Cepat bayar."
Cehh bibik ni jangan ahh cakap kuat kuat malu aku tau -.-
Aku ni dah lah pemalu. SANGAT haha
Ni kalau ridhwan baca ni sure dia buat muka kahkahkah

Happy sangat dapat jumpa member member sekolah.
Terubat juga rindu dihati ini.
Errr korang tengok je lah gambar ni eyy ?
Kang kalau aku membebel panjang panjang pun bukannya korang nak baca haha
Selamat menjamu mata hihi ^^

AMARAN KERAS:
Jangan tengok lama lama sangat. Jolok mata tu kang. *muka gangster*











"Hek eleyyy seciput je gambar, ingatkan banyak sangat."
Mesti korang cakap macam ni kan ?
Alaaaa internet bagaikan siput berjalan sambil memyeret gajah tau.
Nak upload gambar banyak banyak lambat sangat.
So ini je lah yang mampu.

Kepada member member yang dapat masuk u tu good luck tau korang.
Belajar rajin rajin eyy.
Lepas ni dah jarang dah jumpa korang.
Dulu bukan main muak lagi tengok muka korang hari hari kat sekolah.
Sekarang masing masing dah buat haluan sendiri.
Korang take care tau.
Will miss you guys. Muah muahh :*
Seronok dapat kenal korang.
Doakan kejayaan kawan korang yang comel ni hihi



Older Post | Newer Post
BIG BOSS


Najihah Riza | 20 years old

I'm already graduated from CFS IIUM


Diary Me Love Them


Instagram

Follow @najihahriza

Big Foot

Big Claps

Header By : Ezza Malik
Template by : Anem Hyun
Edited by : Najihah Riza